شرح وظایف اداره کارگزینی امور هیات علمی
- انجام امور مربوط به تنظیم و تمدید احکام استخدام اعضاء هیات علمی پیمانی، تعهدات قانونی و ماده ی یک تامین اعضاء هیات علمی دانشگاه
- صدور احکام افزایش ضریب حقوقی، پایه ترفیع، پایه تشویقی، تمام وقت جغرافیایی، ارتقا مرتبه، تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی( معاونین دانشگاه، روسای دانشکده ها و مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی) ، مراکز تحقیقاتی مصوب و غیر مصوب فاقد اداره کارگزینی، اعضای گروه معارف اسلامی و مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی.
- صدور احکام برقراری، افزایش و قطع فوق العاده مدیریت معاونین دانشگاه، روسا و معاونین دانشکده ها و مراکز، مدیران گروه و روسای بخش ها
- صدور احکام مربوط به: مامور به خدمت، ماموریت آموزشی، انتصاب مجدد، تغییر محل خدمت، حق اشعه، فرصت مطالعاتی و تغییر وضعیت استخدامی، انتقال و اعمال مدرک تحصیلی.
- صدور احکام مربوط به ماموریت های داخل کشور معاونین دانشگاه، روسای مراکز و دانشکده ها.
- صدور احکام ماموریت های خارج از کشور اعضای هیات علمی پس از وصول مجوز از سوی معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه.
- انجام امور مربوط به ماموریت روزانه اعضای هیات علمی جهت شرکت در کنگره ها، سمینارها، جلسات، بازدیدها و هیات های ممتحنه و ارزشیابی و بوردهای تخصصی علوم پایه و بالینی.
- انجام امور مربوط به مرخصی و بازخرید مرخصی سالیانه اعضای هیات علمی پس از وصول مجوز از هیات رئیسه
- انعقاد قرارداد محرومیت از مطب روسای دانشکده ها و مراکزتحقیقاتی پس از وصول مجوز.
- انجام امور مربوط به برقراری و یا انصراف از طرح تمام وقت جغرافیایی اعضای هیات علمی بالینی به لحاظ تنظیم و صدور احکام توسط مراکز و انجام امور مربوط به سازمان های بیمه گر پس از اخذ مجوز از اداره ارزشیابی فعالیت های اعضاء هیات علمی
- انجام امور مربوط به اخذ تعهد محضری از اعضای هیات علمی متقاضی استفاده از ماموریت آموزشی خارج از کشور
- انجام امور مربوط به مرخصی بدون حقوق پس از تصویب در هیات رئیسه.
- انجام امور مربوط به ترک خدمت، غیبت، استعفا و بازخرید از خدمت با هماهنگی با هیات بدوی و هیات تجدید نظر رسیدگی انتظامی هیات علمی دانشگاه.
- انجام امور مربوط به گواهی اشتغال به خدمت جهت ارائه به دیگر سازمان ها ، موسسات و سفارتخانه ها .
- انجام امور مربوط به انتقال و تغییر رشته فرزندان اعضای هیات علمی شاغل و بازنشسته.
- مکاتبات مربوط به آزادسازی دانشنامه عمومی، تخصص ، فوق تخصص و فلوشیپ.
- صدور گواهی انجام کار مربوط به اعضای هیات علمی ماده یک نحوه تامین اعضای هیات علمی( نظام وظیفه).
- صدور گواهی اتمام تعهدات مربوط به مشمولین متعهد خدمت بعنوان هیات علمی.
- انجام امور اداری مربوط به متقاضیان انتقال از سایر دانشگاه ها و موسسات به این دانشگاه و بالعکس.
- مکاتبات مربوط به احتساب سوابق آموزشی و پژوهشی، پایه های تشویقی نخبگی و ایثارگران، پایه های تحصیل، نقاط محروم پس از مصوبه هیات ممیزه دانشگاه.
- انجام امور مربوط به ارتقا مرتبه و تبدیل وضعیت استخدامی پس از وصول پاسخ از هیات ممیزه و هیات اجرایی جذب دانشگاه.
- انجام امور مربوط به صدور کارت شناسایی.
- انجام امور مربوط به استادان بازنشسته در راستای طرح تکریم.
- انجام امور اداری مربوط به اعضای هیات علمی بر اساس مصوبات هیات رئیسه ، شورای آموزش، هیات ممیزه و هیات اجرایی جذب و هیات امنای دانشگاه.
- انجام مطالعات لازم در خصوص آیین نامه اداری و استخدامی اعضا هیات علمی دانشگاه
- انجام فعالیت های لازم در زمینه پیاده سازی مفاد آئین نامه اداری و استخدامی اعضای هیات علمی
- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در واحدهای تابعه دانشگاه.
- بررسی و اصلاح مستمر فرآیندهای جاری به منظور تسهیل امور اداری و همچنین در راستای طرح تکریم ارباب رجوع
- تهیه و تنظیم بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم به منظور راهنمایی اعضاء هیات علمی و کارشناسان و مسئولان واحدهای تابعه