×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

شرح وظایف اداره کارگزینی امور هیات علمی

- انجام امور مربوط به تنظیم و تمدید احکام استخدام اعضاء هیات علمی پیمانی، تعهدات قانونی و ماده ی یک تامین اعضاء هیات علمی دانشگاه

- صدور احکام افزایش ضریب حقوقی، پایه ترفیع، پایه تشویقی، تمام وقت جغرافیایی، ارتقا مرتبه، تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی( معاونین دانشگاه، روسای دانشکده ها و مراکز پزشکی، آموزشی  و درمانی) ، مراکز تحقیقاتی مصوب و غیر مصوب فاقد اداره کارگزینی، اعضای گروه معارف اسلامی و مدیریت مطالعات و توسعه آموزش پزشکی.

- صدور احکام برقراری، افزایش و قطع فوق العاده مدیریت معاونین دانشگاه، روسا و معاونین دانشکده ها و مراکز، مدیران گروه و روسای بخش ها

- صدور احکام  مربوط به: مامور به خدمت، ماموریت آموزشی، انتصاب مجدد، تغییر محل خدمت، حق اشعه، فرصت مطالعاتی و تغییر وضعیت استخدامی، انتقال و اعمال مدرک تحصیلی.

- صدور احکام  مربوط به ماموریت های داخل کشور معاونین دانشگاه، روسای مراکز و دانشکده ها.

- صدور احکام ماموریت های خارج از کشور اعضای هیات علمی پس از وصول مجوز از سوی معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه.

- انجام امور مربوط به ماموریت روزانه اعضای هیات علمی جهت شرکت در کنگره ها، سمینارها، جلسات، بازدیدها و هیات های ممتحنه و ارزشیابی و بوردهای تخصصی علوم پایه و بالینی.

- انجام امور  مربوط به مرخصی و بازخرید مرخصی سالیانه اعضای هیات علمی پس از وصول مجوز از هیات رئیسه

- انعقاد قرارداد محرومیت از مطب روسای دانشکده ها و مراکزتحقیقاتی پس از وصول مجوز.

- انجام امور  مربوط به برقراری و یا انصراف از  طرح تمام وقت جغرافیایی اعضای هیات علمی بالینی به لحاظ تنظیم و صدور احکام توسط مراکز و  انجام امور مربوط به سازمان های بیمه گر پس از اخذ مجوز از اداره ارزشیابی فعالیت های اعضاء هیات علمی

- انجام امور مربوط به اخذ تعهد محضری از اعضای هیات علمی  متقاضی استفاده از ماموریت آموزشی خارج از کشور

- انجام امور مربوط به مرخصی بدون حقوق پس از تصویب در هیات رئیسه.

- انجام امور مربوط به ترک خدمت، غیبت، استعفا و بازخرید از خدمت با  هماهنگی با هیات بدوی و هیات تجدید نظر رسیدگی انتظامی هیات علمی دانشگاه.

- انجام امور مربوط به گواهی اشتغال به خدمت جهت ارائه به دیگر سازمان ها ، موسسات و سفارتخانه ها .

- انجام امور مربوط به انتقال و تغییر رشته فرزندان اعضای هیات علمی شاغل و بازنشسته.

- مکاتبات مربوط به آزادسازی دانشنامه عمومی، تخصص ، فوق تخصص و فلوشیپ.

- صدور گواهی انجام کار مربوط به اعضای هیات علمی ماده یک نحوه تامین اعضای هیات علمی( نظام وظیفه).

- صدور گواهی اتمام تعهدات مربوط به مشمولین متعهد خدمت بعنوان هیات علمی.

- انجام امور اداری مربوط به متقاضیان انتقال از سایر دانشگاه ها و موسسات به این دانشگاه و بالعکس.

- مکاتبات مربوط به احتساب سوابق آموزشی و پژوهشی، پایه های تشویقی نخبگی و ایثارگران، پایه های تحصیل، نقاط محروم پس از مصوبه هیات ممیزه دانشگاه.

- انجام امور مربوط به ارتقا مرتبه و تبدیل وضعیت استخدامی پس از وصول پاسخ از هیات ممیزه و هیات اجرایی جذب دانشگاه.

- انجام امور مربوط به  صدور کارت شناسایی.

- انجام امور مربوط به استادان بازنشسته در راستای طرح تکریم.

- انجام امور اداری مربوط به اعضای هیات علمی بر اساس مصوبات هیات رئیسه ، شورای آموزش، هیات ممیزه و هیات اجرایی جذب و هیات امنای دانشگاه.

- انجام مطالعات لازم در خصوص آیین نامه اداری و استخدامی اعضا هیات علمی دانشگاه

- انجام فعالیت های لازم در زمینه پیاده سازی مفاد آئین نامه اداری و استخدامی اعضای هیات علمی

- نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در واحدهای تابعه دانشگاه.

- بررسی  و اصلاح مستمر فرآیندهای جاری به منظور تسهیل امور اداری و همچنین در راستای طرح تکریم ارباب رجوع

- تهیه و تنظیم بخشنامه ها و دستورالعمل های لازم به منظور راهنمایی اعضاء هیات علمی و کارشناسان و مسئولان واحدهای تابعه

 

 

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست