ترفیعات سالانه
مراحل اجرایی
معمولا ترفیعات سالانه اعضاء هیأت علمی به صورت فرم هایی که مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی نام دانشکده – گروه – پایه و تاریخ آخرین ترفیع در آن انعکاس یافته از طریق دانشکده به مدیر گروه مربوطه ارجاع داده می شود که پس از بررسی مدیر گروه و تأیید و یا عدم تأیید از طریق دانشکده به معاونت آموزشی دانشگاه و در نهایت به دفتر ارزشیابی و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه فرستاده می شود در این دفتر بعد از ثبت نمرات ارزشیابی کمی و کیفی پرونده جهت کمیته ترفیعات مهیا است . اعضاء کمیته ترفیع شامل ( معاون آموزشی دانشگاه – معاون پژوهشی دانشگاه - نماینده ریاست دانشگاه و نماینده دفتر ارزشیابی و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه ) تشکیل جلسه می دهند که پس از بررسی کمیته مذکور طی صورتجلسه ای که به امضاء اعضاء می رسد به امور نیروی انسانی جهت اقدامات لازم ارسال می گردد.