فرایند انجام ارتقاء اعضای هیات علمی آموزشی (آئین نامه ارتقا 1/1/ 96)
ارائه درخواست ارتقا وفرمهای تکمیل شده توسط عضو هیات علمی به مدیرگروه
1- عضو محترم هیات علمی می بایست مدارک را بصورت ذیل تهیه فرماید:
2- تائید وامضای فرمهای تکمیل شده توسط مدیرگروه وارائه به کمیته منتخب دانشکده
3- بررسی مدارک در کمیته منتخب دانشکده
نکات قابل توجه :
الف-دانشکده ها درابتدامدارک فرهنگی متقاضی را جهت کسب حداقل 10 امتیاز برای دبیر کمیسیون فرهنگی دانشگاه که معاونت دانشجوئی وفرهنگی دانشگاه می باشندارسال نماید .
ب- کسب مدارک زیر ازمتقاضی قبل از بررسی مدارک ارتقا درجلسات کمیته های منتخب دانشکده ها الزامی است:
ج-تائیدیه داوری ها (بند16 از ماده سه ارتقا) از حوزه معاونت تحقیقات وفن آوری اخذ گردد.
د- امتیاز کیفیت آموزشی به استنادپیوست شماره 7 آئین نامه ارتقابا هماهنگی دفتر ارزشیابی اساتید حوزه معاونت آموزشی محاسبه گردد.
4- مدارک ارتقای تکمیل شده عضو هیات علمی آموزشی پس از تائید کمیته منتخب دانشکده هاتوسط روسای دانشکده هابه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه ارسال گردد.
5- بررسی وکنترل مدارک آموزشی عضوهیات علمی براساس فرمهای آموزشی پیوست شماره 7 آئین نامه ارتقا، توسط حوزه معاونت آموزشی دانشگاه
6-ارسال مستندات ومدارک تائید شده توسط حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به دبیرخانه هیات ممیزه دانشگاه
7-تنظیم مدارک وطرح آنها باتوجه به عضویت فرد در دانشکده(پزشکی-دندانپزشکی-داروسازی –پیراپزشکی-پرستاری ومامائی- طب سنتی- فناوری های نوین-بهداشت-سلامت-تغذیه و ....) درکمیته تخصصی مربوطه
8- درصورت کسب امتیاز از حداقل های آئین نامه ارتقا مکاتبه باهیات اجرائی جذب دانشگاه توسط دبیرهیات ممیزه براساس بند 6 شرایط عمومی ارتقا .
9- ارسال تائید یه هیات اجرائی جذب دانشگاه درخصوص ارتقا عضو هیات علمی به دبیرخانه هیات ممیزه دانشگاه
10-طرح ارتقا درهیات ممیزه دانشگاه
11-درصورت تائید هیات ممیزه دانشگاه ارسال صورتجلسه ارتقا عضو هیات علمی به حوزه معاونت توسعه دانشگاه جهت صدور حکم ارتقا